Sovmorgon.

Ja jag skulle så gärna vilja ha en riktig sovmorgon. Alla mina lediga dagar vaknar jag långt före tuppen och kan inte somna om. När jag måste gå upp skulle jag kunna sova hela dagen. Konstigt det där tycker jag.

Igår var det första april, vet inte än om jag blivit lurad eller inte, jag är ju rätt lättlurad så jag skulle ju inte bli förvånad om så var fallet.
Jag fick ett konstigt sms igår, trodde först att det var ett sms som gått till fel person men sen insåg jag att så inte var fallet, det var till mig. Jag kan inte säga att jag blev arg, ledsen eller glad av det utan mer konfunderad. Förstår du inte att jag är medveten om att du egetligen menar allvar i det du skriver? Varför skulle du annars skicka det till mig? Det är nog dags att du börjar stå för det du tycker och inte gömma det i kryptiska sms! Kom ihåg att jag krossar dig som ett kristallglas den dagen jag tröttnar på dig!!

Idag blir det viken och lite shopping, skulle behöva lite gardiner. Sen lär jag väl fylla på alla matförråd inför helgen. Jag jobbar natt då så jag måste vara förberedd.
Linus måste befinna sig i nån form av trottsålder nu, han har inga öron och har låst in förståndet i bankfack. Jag tror vi vart ovänner varje dag i 2 veckor. Men det går väl över.

Nu är det dags att göra något innan hundarna vill på promis. Puss.

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0