Augusti har kommit.

Så har då sista semesterveckan kommit. Solen har skinit idag så jag har myst i solen en stund. Jag har hunnit tvätta all tvätt också så nu är det vikningen kvar. Daniel har varit till sjukgymnasten idag med sin rygg så nu kanske det skall bli lite ordning på den iallafall.
När han kom hem började han riva golvet på altan så nu har jag stampat jordgolv som altangolv men det kommer att bli så bra när det är klart. Tänkte att jag skulle försöak hinna med att putsa lite fönster den här veckan så jag har det gjort när jag börjar jobba.

Annars händer det inte så mycket i mitt liv just nu, jo kanske, men inget att berätta här.
Det måste nog bli lite ordning på saker och ting i den här släkten innan alla går under. Att respekt skulle yttra sig i rädsla har jag aldrig trott. Visst skall man ha respekt för andra människor och speciellt för de som tillhör släkten men nu verkar det ha blivit utomordentligt löjligt. Om en del kunde växa upp och ta sig i kragen och inte tycka så förbannat synd om sig själv.

Nu är det dags för lite djupa och intelligenta funderingar. Vi får väl se om jag klarar det själv eller om jag behöver hjälp.

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0