Uppdatering!

Ja nu var det länge sedan. Funderade ett tag på att inte blogga mer. Varför skulle jag göra det, vem skulle vilja läsa om allt elände som händer i mitt liv. Men det var en del faktiskt. Många har frågat varför jag inte har skrivit. Å det är faktiskt så att jag inte haft tid. Det är konstigt det där med tid att den bara kan ta slut. Jag kan inte säga att jag stressat så mycket på sistonte men jag har hållit på hela tiden.

Jag har inte ens tid att tänka på mina vänner så pass att jag gör en visit. Det värsta är att det nog kommer att vara så här till efter jul/nyår. Men jag skall bättra mig. Sitter på jobbet nu så jag skall inte skriva så mycket men det blev iallafall någon rad. Ska uppdatera er snart!

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0