Tvillingsjäl??

Ibland blir jag nästan rädd för dig, eller är det mig jag skall vara rädd för? När jag mår dåligt plingar det till i telefonen å det är du. Ibland skriver du långt, idag bara ett "puss" som idag. Hur kan du alltid veta? kan det finnas tvillingsjälar som är menade för varandra, som är tänkta att stötta varandra när allt bara är skit. det har hänt så många gånger nu att jag vet när det plingar till. Det är du ingen annan. Vi har inte hörts av på så länge och så kommer det just nu! Tack för allt den pussen säger.

har varit på ljusparty idag, Emili var med så nu är det ju rätt svårt att skylla henne på nån annan. Hon är sin mamma upp i dagen. Hon vill ha allt och tror att pengar kommer från träden. Klart hon skall få lite ljus om hon vill ha. Mammas lilla hjärtegull.

Jag har varit ledig hela helgen å gjort något hela tiden. Skönt att ha det gjort eftersom jag ska jobba 10 dar i rad nu då.
Nu skall jag förbereda tacos till middag. blev inget eftersom guldklimpen sov hos Katrine. ha det bra så hörs vi.

Å du......tack, du vet vad du betyder!       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0