-22,8

Visst tycker jag om när det är vinter och några minusgrader, men nu är det löjligt kallt! Danne har åkt och jobbat idag, skönt att han åker men det är ju skönt när han är hemma oxå.
Själv skall jag titta på dukning i folketshus idag, handla med mamma, städa mitt eget hus. Ev skall jag hämta Bertil på sjukhuset så jag har en del att pyssla med idag.

Linus kom hem från Sälen igår. Han har vart där med Krille sken som en sol gjorde han när han kom hem. Han hade haft roligt. Emili tycker det är orättvist att hon inte får vara vaken halva natten och sova hela dagen. Känns som om det är dags att hon kliver upp på morgonen så vi kan få en normal vardag lite innan dem skall börja skolan. Helst skulle hon vilja sova till 12 varje dag. Igår tyckte hon att vi var tråkiga som gick och lade oss halv 12. Hon håller på att bli en riktigt exemplarisk tonåring!
Nu är det dags att göra frukost och väcka barnen. Sen börjar dagens äventyr.
Ta hand om dig min vän så ses vi nog snart igen.

Kommentarer
Postat av: Terese

Va då -22grader, de är väl bara att bita ihop:)

2009-01-06 @ 16:43:34
URL: http://www.nogg.se/tessiless

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0