Börjar lika illa som 2008 slutade......

Ja vad annat kan jag säga! Trodde det skulle bli en bra start på nya året, men det är nog så att all skit jag skall drabbas av i mitt liv bestämmt sig för att komma nu. Peter på sjukhus i Uppsala och Bertil i Gävle. jag vet ju iallafall vart dem är!
Daniel han jagar han, det verkar ju vara viktigare än allt numera. Jag vet att han behöver det för att orka med allt som händer, men jag då!! Jag behöver honom nu ju!
Ska nog försöka städa hos Bertil imon så det är fint till begravningen, kan ju hända att några gäster vill följa med honom hem.
Tack Annika för det du skrev, vad gjorde jag utan dig!
The Girls - mycket skit spyr jag ut mig till er å ni vet att jag tar skit från er då ni behöver spy galla till någon!

Nu skall jag duscha sen hem till Bertil å plocka ihop lite.
Tack, älskar er!

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0