Bad.

Ja nu på sommaren badar alla ute, simmar och dyker för att svlka sig. Men inte jag, jag badar badkar. Det är bra att ligga i varmt bad och fundera lite. man kommer på bra saker och funderar på hur andra egentligen beter sig mot varandra. Hur kan det vara så illa att man inte som vuxna människor kan prata med varandra om saker och ting istället för att bara tjafsa och bråka. Hur kan man ha så lite respekt för andra individer.

Jag har aldrig varit guds bästa barn men oftast så tänker jag lite. Dom gånger jag inte har gjort det har jag fått tagit konsekvenserna och det är inte alltid så kul att göra det men det måste man göra. man kan inte skylla på andra utan bara inse att man gjort fel och lära sig leva med det.

Men alla ni som håller på att tjafsa och bara skyller på andra, börja uppföre er så skall ni se att era liv kommer att fyllas med roliga, tokiga ja varför inte vansinniga händelser som gör att ni börjar må riktigt bra.


Nu skall jag se färdigt filmen efter den har jag fått lov om 2½ gånger och inget mer. Jag måste tänka på min ålder och då räcker det gott med 2½. Puss på dig mitt hjärta!

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0