Första helgen på semestern.

Ja den börjar ju som det alltid brukar bli....
Vi är i stugan, skall vara här tills på torsdag. Jag och barnen kom på fredag ca 14, Danne kom senare och kom inte förrän kl 16. Kl 18.15 ringde min svärfar och berättade att han skulle komma till stugan om ca 1 timme. Min familj fick en timmes semester innan han kom. Han hade ingen mat med sig och bara dök in och satte sig vid tv;n, böt kanal när barnen tittade och frågade när det skulle bli mat.

På lördagen var vi på dragracing i Romme, jag gjorde frukost och han sov medan Danne gick med hundarna.
Efteråt på kvällen hade Hanj bjudit in sina två bröder på boende över natten och middag som jag skulle göra.
Söndag morgon gjorde jag frukost kl 0700 innan det bar av för sista dagens tävlingar. Efter hemkomst gjorde jag och Danne lunch medan han sov middag. Nu sitter han och ser på golf och jag är bara irriterad över att han inte åker hem så min familj kan få vara lite ledig.

Förlåt ett tråkigt inlägg men jag behövde få skriva av mig så jag inte får ett utbrott!!

Puss och tack!

//S

Kommentarer
Postat av: Anonym

När man läser ditt inlägg känns det som man läser en dålig påhittad novell i Allas Veckotidning och drar på munnen åt eländet när jag kommer på mig själv att det alltså händer på riktigt!!!!

Ja vad säger man.....????Du verkar ha en otrolig styrka och tålamod hoppas bara att du får lite egentid tillsammans med bara din familj så du får ladda batterierna och njuta av livet&sommaren.Kram och Lycka till ylwa

2009-07-19 @ 20:18:11
URL: http://ylwaslillahus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0