Helgen är över!

Ja då var det söndag kväll igen då. Helgen har varit bra, vi har vart i stugan och grejjat lite. Sovrummet är klart nu, det blev jättebra jag är så nöjd.
Planerna går bra. Jag hoppas att fler med mig ser det positivt och inte skriker rakt ut. Har hunnit tänka en hel del under helgen, inte på något särskilt utan på allt och inget. Men det har lett till att en hel del funderingar fått ett klarare utseende och det är alltid bra.

En del personer i mitt liv har faktiskt fått ett mindrevärde av allt funderade. Jag har kommit på att jag egentligen inte vill ha den sortens vänner. Sen finns det andra människor som för varje möte stiger i graderna av kompispoäng. Dom vännerna vill jag alltid ha, dom vännerna kan man söka stöd hos när det är jobbigt, när jag måsta få skratta eller när man bara vill prata lite skit om allt och inget.

Nu skall jag jobba två veckor till innan jag får semester. Ska bli skönt att få semester och vara lite helledig med familjen. Blir nog en hel del i stugan, vi får se om någon kommer och hälsar på oss där. Nu är det dags för ett bad och sedan tv.


//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0