Semester på riktigt!

Novellen tog slut, tack Ylwa för kommentaren!
Ja nu har han åkt hem, jag tröttnade och åkte in till Borlänge idag med min familj och han blev ensam kvar hemma, vi köpte lite färg, lampskärm och bara gicck och tittade. Efter det en lunch på Burger king och sedan tillbara till stugan. När vi kom tillbaka hade han skivit en lapp "Tack för mig" och åkt hem.

Lite jobbigt är det, jag vill ju att han skall känna sig delaktig och välkommen till mig när han har det jobbigt för det har han. Men vi måste få vara en egen familj också, vi behöver det.
Humöret är bättre nu, barnen känner sig mer ledig och Danne kan göra lite på stugan och tycker att det är skönt att poa lite.
Nu skall jag försöka måla hallen imorgon så att det blir klart. Det är roligt att se att det äntligen börjar bli lite klart. Ikväll blir det inget speciellt, kanske ett dopp i tunnan och ett glas vin.....ok några glas vin. Tack för att jag får klaga lite här så mitt dåliga humör inte går ut över familjen.

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0