Midsommarnattsdröm.

Ja det är under den här helgen man skall lägga sju sorters blommor under kudden och drömma om sin blivande älskling. Undrar hur det fungerar när man jobbar på natten då? det är ju tur att jag inte skall bekymra mig för det här med blivande älskling, men det kan nog ställa till med lite problem för den vidskeplige.

Ja nu är huset städat och jag skall till att äta sen väntar kirugkliniken i 10 timmar. Emili har åkt till Adam och kommer hem på söndag. Linus är hemma för att äta sen skall väl han och Calle ut och cykla kan jag gissa. Det är bra att han aktiverar sig så han sover gott på nätterna.

Nu tror jag maten är klar så det är väl dags att sluta skriva. Ha nu en riktigt bra midsommar så hörs vi snart igen!

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0