Regnet det bara öser ner.....

Måste det regna idag när det är skolavslutning? Nödlösningar brukar aldrig vara populära och det är dom inte idag heller. Avslutningskläderna går inte att ha eftersom det är höst idag. Tur det finns nya jeans i husets garderober så kastbytet från sommarkläder inte blir så hysteriskt.

Emili skall vara kvar hos Jenny idag efter skolan. Lite tråkigt när hon inte kommer hem men det går nog bra.
Själv har jag en ledig dag idag, städning står på schemat. Jobbade ju igår kväll, det var kul att komma tillbaka till jobbet. På nått sätt så saknar jag jobbet när jag är ledig lite längre. Nu har jag lite jobb framför mig innan jag får semester. Jobbar bara nätter nu och nästan bara helger.

Nu är det dags att se till att barnen blir klar för skolavslutning.
Själv skall jag till kyrkan och lyssna på barnen vid 9 tiden.

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0