Se solen går upp.....

Klockan är 04,10 och solen stiger över Gävle stad. Det är vackert att se ut över staden när solen går upp. Först ser det bara ut som en enda dimma över hela staden och sen kommer solen. Hoppas det blir en sån skön dag idag med. Ska försöka sova en kort stund idag bara så jag kan göra nått nyttigt idag också. Har inte gjort ett hadtag på nästan hela helgen.

Tänk vad mycket det kan göra att prata med vänner när man inte har det så bra. Jag mår så mycket bättre nu, beslutet jag har fattat känns bra. Jag är övertygad om att det kommer att bli bra.

Daniel började mäta altangolvet igår, han tycker att det är dags att göra om där nu. Vi hade egentligen bestämt att vi skulle vänta till nästa sommar men han vill göra det nu och ingen blir ju gladare än jag:)
Nu har jag 2½ timme kvar innan jag får åka hem. Sen är jag ledig två nätter och så jobbar jag två nätter efter det. I helgen blir det sommarstugan. Dags att färdigställa sovrummet.
Ha en bra dag mina vänner!

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0