Tankar.

Var till Annika och fikade i förrgår. Jag kan inte förstå att det skall gå så långt emellan gångerna när det gör mig så gott. Barnen växer så det knakar, Malte var inte längre livrädd för tant Sarah och det är ju ett fantastiskt stort framsteg. Johan kom hem medan jag var där. Malte blev överlycklig, tänk att det kan bli så bra fast det är så stor åldersskillnad mellan barnen. Johan och Kristoffer är gudomliga med sina yngre syskon. Jag tror att det har med uppfostran att göra och sättet de "stora" barnen blir behandlade på. Jag har nog alltid tyckt om dom pojkarna.

Inatt har vi haft främmande av barn på rävåsen, Krille och katrin har sovit här. tjejerna skulle sova i tält och grabbarna i friggebod. Imorse när jag kom ut var det 4 st i friggeboden. Emili skyllde på att det var kallt i tältet. :)
Just nu snickrar min pappa på en liten trapp till friggeboden. Jag tror att det blir kanonbra.

Jag tog ett beslut igår, det var rätt många som blev nyfikna men det är inget jag vill säga nått om än. Vi får se om beslutet går att uppfylla så kanske en och annan av mina nära kan få veta vad jag har bestämt. Det är i det här läget jag behöver planera in i minsta detalj för att det skall funka.


En sak till bara; jag älskar dig Daniel, vad skulle jag göra utan dig? Även om vi är riktiga ovänner ibland så älskar jag dig alltid! Du har en stor del av mitt hjärta! <3


//S


Kommentarer
Postat av: Du vet vem...

Återigen gryr dagen ur din bleka skuldra....

Återigen finns något där....

Återigen fammlar du i mörker...

Återigen ett brustet hjärta....

Men någonstans finns hoppet o tron på det goda...

Återigen ska vi vanndra sida vid sida...

Återigen har vi funnit det vackra...

Återigen ska vi skapa något underbart....

Kärleken........

2009-06-26 @ 21:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0