Söndag kväll!

Slut på helgen igen då. Går fort de här lediga helgerna. Jag är ledig imorgon med, tänkte åka och titta på tapeter då i viken. Vill ju så gärna byta i tv rummet uppe. Skulle vilja ha en brun nyans. kanske blir det en gosee på trivsamt oxå.

Igår stod jag och Anna i cafeterian på plan - tack för sällis vännen. Gick bra det med. Idag har jag tvättat och planterat om blommor. Ska försöka ordna till en girlskväll nån dag snart, fick frågan och ordnar det så klart. Jag behöver skratta lite nu. har varit så mycket tråkigt ett tag.

Tänker göra något speciellt, nått som vi kan ha gemensamt vi lovely girls.
Nu är det dags att planera vidare. Puss my lovers!

//S<3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag ser fram emot det <3

2009-03-17 @ 18:36:14
URL: http://www.nogg.se/JNilsen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0