Två lediga dagar är slut!

Ja dom lediga dagarna går alltid så fort. Men jag har hunnit med en hel del. städat, putsat fönster, strykt, bytt gardiner och tvättat. Hundarna har fått långa promenader å jag med. Lite tråkigt med snön bara. Visst gillar jag snön, men nu räcker det väl? jag trodde att våren skulle komma nu. Men jag får väl vänta.

Pratade med Peter idag, han har det inte så lätt nu han heller, tycker synd om honom. han skulle på nytt återbesök på torsdag. Jag tror ändå att han har vant sig vid tanken på att inte se något på ena ögat men det måste vara jobbigt. 

Kristina ringde nyss, Anna är dålig igen, ont i halsen så hon gråter. Klär mig lite och åker dit en sväng. Puss gumman!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0