Badrum.

Igår var det stora handlardagen! var in till valbo och shoppade loss på IKEA. Hittade det mesta av det jag skulle ha. Tackar nån där uppe för attt du visat och förklarat så bra, annars hade det här blivit ett jätteproblem. Nu vart det inte det så vi har handlat, handfat, kommod, överskåp, hängare, lite småsaker som handdukar, toapappershållare och smörknivar.

Danne tycker inte om att springa i affärer men till och med han sa vid 2 tillfällen att han tyckte det var lite kul, han tyckte dock att det var bra att jag hade så bra koll på allt som behövdes för han hade nog missat 3/4 av det som behövs när det är nybyggnation.

I övrigt så hände inte så mycket igår. Idag skall jag göra första natten av 3 denna helg. Det känns okej faktiskt.
Idag skall jag inte göra så mycket, tvätta, plocka ihop lite - är lite av en vidrig röra i mitt hem just nu - och helghandla. Tänkte att vi skulle grilla ikväll, det är ju så gott. Jag önskar dig en underbar helg!

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0