Kaos!

Öppnade dörren till sonens rum idag, insåg rätt snabbt att det egentligen var ett misstag. En del människor säger att man kan ha ett organiserat kaos men i just det här fallet undrar jag om det stämmer. Jag hade så svårt att se vad det som var ordning i kaoset. Nu är jag medveten om att det är hans kaos och att det är han som skall hitta allt där inne, men så var det ju inte, han hittade ingenting.

Efter detta mitt stora misstag har jag bringar ordning i hans kaos så att det nu ser något bättre ut. Jag hittade så småningom ett golv och faktiskt hyllor i skåpen. Det är högst farcinerande att golv kan försvinna så spårlöst! Det som är en stor trygghet är att dom kommer fram ibland, för vem vill gå in i ett rum utan golv??

Nu är det snart dags för mig att åka och jobba, jag skall jobba en natt på 112K, skall bli intressant eftersom jag knappt hittar där, tror nog det går alldeles utmärkt. Imorgon bär det av till valbo och inhandlande av lite möbler till stugan, det är dags att göra iordning badrummet. Tack för att du guidade mig genom ikea innan du lämnade oss, nu vet jag vad du ville ha och det skall jag ordna! Du hade nog varit stolt!

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0