Prickiga barn!

Så var det då måndag morgon. Jag har sovit gott, danne har åkt till jobbet och barnen har vaknat. Ner för trappen kommer två väl prickiga barn.....suck. Jag är inte bra på prickar, kan vara vad som helst. Emili blir sur över att inte få gå till skolan, vi måste åka till distriktssköterskan så hon får kolla vad det är, jag kan inte skicka dom till skolan om det är något som smittar. Eller är jag fånig nu?? Nä dom får vara hemma till jag vet.

Ska kolla runt lite på nätet om jag kan hitta några fina prickbilder.
Puss och ha det!
Anna - lycka till!

//S

Kommentarer
Postat av: Marina

Tack för din kommentar <3

Jag har det lite tufft just nu... men jag ska nog avboka min op. Tror inte att det är ok att man ska känna så här.



Puss

2009-05-04 @ 08:05:57
URL: http://axelssonmarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0