Tisdag!

Ja idag är första dagen jag är ledig på min kortsemester. Jag är ledig ända till 3 juni. Vi åker ju bort på torsdag så idag är det till att göra klart allt så jag kan få en lugn dag imorgon. Städning, strykning och tvättning skall göras klart idag. imorgon skall jag åka och handla några smådetaljer som jag missat men det är inte så mycket.

Anna och Johanna har vart hit och fikat så Esther och Eroz fick leka. Dom blir skvatt galen när dom kommer ihop. Esther fick ett Eroz kort idag i efterskott eftersom hon blivit 1 år. Han är så fin den lilla taxen! Ska till veterinären idag och få en 1- års spruta på Esther. Måste ha det eftersom det är utställning den 31/5. Då får vi se vad domaren säger om henne. Lite nervös kommer jag nog att vara.

Ska föröka fixa till lite nu så jag blir klar. Puss och ha det, så hörs vi snart igen!

//S

Kommentarer
Postat av: Anonym

Å hej och hå Sarah nu spikar vår spindelmann i väggen och så har han byggt en egen hundsläde...i garaget...av saker som stod där:)

Om vi inte hinner ses innan ni far och flyger. Ha det så bra och härlig vecka på er. Så hörs vi kraaam

2009-05-19 @ 17:54:59
Postat av: camilla

ha de så underbart utomlands.. tänk på mej när du ligger där på stranden med en drink och jag slavar på huset..

2009-05-20 @ 18:06:35
URL: http://jeanpilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0