Äntligen lite upp!

Som vanligt händer det en hel deli mitt liv, men nu har det hänt nått som är positivt. Jag tror nästan inte att det är sant att sånt kan hända mig. Det är så himla länge sedan det var nått som kändes riktigt bra i mitt liv. Visst har det hänt en del tråigt med men det kan jag stå ut med för det positiva är värt så mycket!

Det tråkiga är nog att jag tror jag tappat en av, vad jag trodde, mina bästa vänner. Hon har gjort mig besviken och tänker inte ens på det. Jag är så trött på att ställa upp och inte få nått tillbaka. Att bli kallad älskad vän för att sedan gång på gång bli sviken och känna att jag inte betyder nått. Men nu räcker det. Tack för den här tiden och sköt om dig! Var glad med alla andra av dina "vänner" och glöm mig.

Annars är livet som vanligt. Jag jobbar natthelg, barnen umgås med vänner och Danne jagar.  Tomas fyller 30 idag. Tänk att min lillebor blir 30, tur att han vuxit om mig så jag får vara 27 resten av livet, haha. Vi skall dit imorgon och uppvakat honom. Calle poppade in idag med, Dannes bror. Han är hemma på besök hos sin far och det var länge sedan. Skönt att han till slut kom. Tror att både han och Bertil behöver lite tid med varandra.

Daniel har åt och köpt pizza, han skulle laga mat idag och ni vet ju hur det brukar bli då. Haha han är så söt - planerar sämre än en pingvin! Jag sall lägga mig i soffan en stund och titta på fruar innan han kommer hem. så puss och hej!

//S

Kommentarer
Postat av: cecilia

än en pingvin?....men de är oerhört välplanerade ju och är han lite sämre än dem så är han bra nog;)

klem

2009-10-25 @ 08:56:59
Postat av: Annika

Pingvin :))) Tänk va jag skratta:) Kram från mig å eller Klem

2009-10-25 @ 14:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0