Falun.

Var till Falun igår. Var till djurkliniken och hämtade hem askan från våran Bringa så nu är hon hemma! Jag kan inte för mitt liv förstå dom som tror att vi har hittat på alltihopa! Hur är en del människor funtade egentligen? Varför i hela världen skulle man hitta på nått sånt? En människa som tror det måste ha ett jävligt tråkigt liv, för sitta och dikta ihop sånt skit måste ta en himelsk tid.
I vilket fall så var urnan fin, jag har dekorerat den lite för att få den mer personlig, det låter säkert helt sjukt det med men hon var en speciell beagel våran Bringa och då skall det vara lite speciellt nu med.

När jag var i Falun så passade jag på att handla lite också, var på Gruvgatan 13, men vilken härlig butik! Massor av inredningsgrejor med lite personlighet. Jag har som vanligt kunnat handla hur mycket som helst men min ekonomi tillåter inte riktigt det idag. Men jag skall åka tillbaka.

Min älgjakt har blivit inställd i år. Olika omständigheter har gjort att jag inte kunnat/velat vara med, men jag kommmer igen.

Jag har lärt mig en viktig sak den här veckan. Allt elände som började för snart 1 år sedan håller i sig ganska hårt. Man kan inte bestämma sig för att det skall ta slut i februari som jag gjorde för det slutar inte förrän man så mycket skit att man nästan går under. Det känns som om den gränsen borde vara nådd nu men jag vet inte. Visst skulle det kunna hända en massa mer i mitt liv för att få mig riktigt under vattenytan men jag hoppas att det hinner vända innan dess. Jag vet inte riktigt var jag skall hämta krafterna om det inte slutar snart, eländet prövar verkligen min styrka nu!

Nu är det snart dags för ett kryss med Anna och Johanna så jag skall göra mig iordning. Ha en bra dag du som läser!

//S

Kommentarer
Postat av: Terese

Tänker på er lilla stumpan.... Nu lär de väl lugna ner sig lite för er <3

2009-10-17 @ 09:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0