Söndag morgon.

Igår var jag till Marina på Mary Kay, mycket mysiga produkter finns det ju. Handlade lite så jag får nått nytt till mig. Jag köper nästan aldrig något till mig, det är till barnen, Daniel eller till hemmet. Visst är det som handlas till hemmet också mitt men det blir ju inte "bara" till mig. Tack Marina för inbjudan!

Idag är Daniel i skogen med Esther. Han skulle släppa henne så hon får springa lite. Tycker att det känns lite olustigt med tanke på vad som hände förra lördagen. Men samtidigt så har vi jakthund och det innebär att hon mår bra av att springa i skogen så jag biter ihop och vet att det kommer att gå bra.

Vet inte riktigt vad jag skall göra idag men det finns så mycket som skulle behöva göras så vi får se vad jag orkar och känner för. Emili skall till Adam så jag får nog börja med en resa dit. Linus har haft Kristoffer här i helgen, jag tycker om Kristoffer han är mysig, lätt och inbodd här så det är aldrig några problem att han är här.

Nu skall jag börja med att starta en maskin tvätt så får vi se vart dagen tar vägen med mig! Puss!

//S

Kommentarer
Postat av: Marina

Det är jag som ska tacka! :)

Jag hade såå trevligt!

Puss

2009-10-18 @ 23:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0