Hemlisar!

Idag har jag gjort ett försök att vara pigg. Har varit till Gävle med Annika, vart på barnens hus, jula och biltema. Gick rätt bra faktiskt. Avslutade turen på max, åt gott men sen tog orken slut. Vi var borta 4 timmar, varav 1½ timme var bilresa och jag var tvärslut när jag kom hem. Tog en lätt stödvila på nästan 2 timmar. Men sen kunde jag dona lite i hemmet en stund. 


Nu har jag precis klivit ur badet, har badat hett med lite levande ljus och en bra bok i hörlurarna. Det är så avslappnande att bara ligga där och inte tänka på något. När jag ligger i badet hinner jag tänka en hel del. Som jag sagt tidigare har jag mycket att fundera på. Kikade lite idag på hur jag skall lösa alla funderingar jag har. Tror att jag skall göra en resa till Sandviken imorgon efter läkarbesöket så jag kan gå på bokia, glömde av det idag. 


Jag var med i GD idag också, måste den lilla reportern ta med en bild på mig – en gammal tant – när det finns så många söta barn. Men det är ju deras val och jag kan inte ändra på det nu. Tror att det var en ganska bra artikel i alla fall. 


Jag sa till Daniel att jag skulle ta det lugnt med den största ändringen som innefattar honom till närmare jul, men det är ju så roligt när det blir en ändring till det bättre. Vi får väl se hur länge jag kan vänta innan jag drar igång. Nu är det dags för tv, puss och hej! 

//S


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men guuuud vad du gör mej nyfiken!!!!!

Ylva

2009-09-04 @ 16:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0