Lördag morgon!

Nu var det ett tag sedan jag bloggade, har varit lite rörigt i mitt liv en stund. Inte så så att jag mått dåligt utan det hara bara varit mycket så jag har haft svårt att sortera ut vad som är nått att skriva. Min sinnesstämmning har också gjort att jag inte velat skriva. Har varit lite deppig en del dagar som det kan vara i ett liv och då är det ingen ide att skriva. Då blir det bara självömkan och det är inte kul att läsa!

Idag vaknade jag halv 7, efter att ha somnat 03,00, undrar vad det är som är fel när jag inte kan sova? Men du skall se att jag kommer att sova desto bättre inatt som kommer.
Emili har kompis Fanny här över helgen, söt tjej!
Linus sover hos Calle för dom skall in till Göävle idag och åka skateboard. 4 grabbar mot gävle alltså - se upp!

Jag och Daniel skall ner till Ockelbo idag och se vad våra politiker säger om nedläggningen av skolan. Att det skall vara så svårt att säga vad man tycker och stå för det! jag kan inte begripa hur någon över huvudtaget kan fundera på att lägga ner skolorna i Åmot, Jädraås och Lingbo. Vi får se vad dom säger idag!

Efter det vet jag inte riktigt var jag skall börja, vi får se!
Ha en bra dag och njut av solen!

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0