Tapeter.

Igår började mitt hjärta tapetsera. Det blir jättebra. Jag bara längtar tills det blir klart så jag får göra iordning. Emili håller på att rensa ur sitt rum för flytt till plan 1 i huset och Linus sorterar sitt rum. Tänk vilken aktivitet det är hos oss på kvällarna när alla är hemma. Själv håller jag på att måla lite möbler så att de skall passa in lite bättre.
Inatt skall jag iväg och jobba igen, jobbar en hel del nu i ca 2 veckor innan det blir lite lugn när älgjakten drar igång. Jag hade tänkt mig att allt skall vara klart då så vi kan slappa på kvällarna.

Ibland blir jag lite besviken på en del, när något blivit bestämt så kan jag nog tycka att man håller det och inte bara skiter i det. Man kan ju undra vad som är fel när man konstant skall fundera över hur vänskap fungerar, och om jag har en helt vriden syn på vänskap. Jag är långt ifrån perfekt - men jösses -ibland får man lägga sitt eget ego åt sidan för att inte svika en vän. Ska man ha sånna vänner som inte kan ställa upp, som ständigt sviker och gör en besviken. Nä jag tror inte det. Men hur skall jag kunna avgöra när chanserna har tagit slut?

Nu skall jag tvätta lite, börja dammsuga lite på nedervåningen så får vi se vart dagen tar vägen med mig. Puss!

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0