Jag måste ringa Carina!

Slussen idag igen, en klart bättre dag än igår. Jag har jobbat med Carina, pigg, glad, alltid positiv och ett riktigt rivjärn. Vi var kursare när vi läste till sköterskor och hamnade på samma avdelning och det känns riktigt bra. Jag gillar att jobba med Carina, hon är så duktig och man behöver inte tassa på tå för att hon skall vara nöjd, man säger det man vill och får raka ärliga svar tillbaka - precis så som jag vill ha det!

Carina är ett bollplank för mig på jobbet och när något är fel ser hon det direkt. Hon är lätt att prata med så därför får hon höra en hel del av mina problem då jag har några. Och hon lyssnar alltid och är ett otroligt stöd. Tack för det Carina!  

När jag kom hem idag så började jag städa så nu är det gjort! det är så skönt.
Nu skall jag se på tv en stund innan det blir dusch och gonatt. Puss!

Jag lägger med en bild på Carina å!

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0