Länge sedan!

Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade.
Har varit lite mycket att göra. Vi har varit på folkrace i helgen, bott i husvagn! Nää vad det var mysigt då. Så nu har jag kikat på lite till salu vagnar på blocket. :))

Både Emili och Daniel har kört i helgen. Jätteduktiga båda två. Lite nervös var jag när Emili skulle åka men sen blev jag mest taggad. Kommer lite bilder imorgon eller på torsdag. På lördagsnatten fick vi en extra passagerare i vår huvagn - Anton Alkberg. Vi hade husvagnen bredvid Stålbergs så på lördagskvällen dukade vi långbord ute och grillade tillsammans. Så himla mysigt.

Annars har jag bara jobbat, har jobbat en kväll och en dag och det var länge sedan. Jag har ju jobbat många nätter nu ett tag. Innan det var jag ju på slussen.

Ikväll har jag och Anna varit på hundpromenad, ganska bra väder till en början men promenade slutade i spöregn och två blöta tjejer med varsin hud! Typiskt.

Nu har jag duschat och sitter och ser på tv. Snart dags att gå och sova om jag skall orka jobba imon.

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0