Känsla.

Idag är det slut på två dagars ledighet, skall jobba två nätter nu innan nyårsaftonen kommer. Läste på fejjan att Camilla är sjuk, vi får se om hon kommer till jobbet:( tråkigt att du är sjuk sötnöt!  Jobbar med maud oxå, var såå länge sedan jag jobbade med henne så det skall bli kul.

Längtar hem till sängen redan idag, så skönt att lägga huvudet på kudden efter en natts jobb.

Idag hade jag laddat för tvättning av all tvätt som samlas i min tvättstuga, och vad händer - tvättmaskinen slutar funka. vatten över hela golvet - jättekul. precis vad jag behövde idag.

Nätack, ge mig den bra känslan istället som bara du kan, av någon anledning så blir jag någon helt annan med dig och det gör mig lite oroligt men samtidigt glad. Du gör nått konstigt med mig!

Puuss!

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0