Dags för en natthelg!

Ja är jag nå förvånad då? Nä inte ett dugg - det snöar idag! Hur kan det vara så att all snö vi inte haft på flera år måste komma just den här vintern? Jag vill att det skall droppa från taken nu, solen skall vara varm och bränna lite på kinderna! Men nej då - vi får lite till snö!

jag skall jobba natthelg nu, 3 nätter. Det känns alltid jobbigt på fredagen innan man skall åka men sen brukar det gå bra. Och det är ju OS nu, kanske hinner jag se några minuter OS på nätterna. Jag har inga förhoppningar att se massor men en liten minut kan jag väl få se? Snälla!

Svenska idrottarna har gjort bra ifrån sig tycker jag men det är synd om Helena, hon hade så stor press på sig inför detta OS och så blir det inte så bra. Hon sa i ett reportage att hon förstod att vi var besvikna men det var inget mot vad hon var. Klart hon är besviken. Men hon skall vara stolt tycker jag, hon var så bra att hon fick åka dit! Så bra är inte dom som sitter i sina soffor och är besvikna och klagar över hennes insatser. Stå på dig Helena, du är duktig men just nu har du en svacka och så är det ibland. Synd om dig baraa att den kom just nu, men jag vet att du är bättre än så här så jag är inte så besviken. Jag är bara ledsen för din skull!

Nu är det dags för en resa till Ockelbo och inhandlande av mat till helgen, städade kylen igår så nu ekar det där inne. Vi hörs snart igen!

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0