Jaktprov.

Igår ringde Daniel till ansvarig för jaktprov i Gävle-Dala för att kolla hur vi gör för att få ett jaktprov på Esther. Och vilket bemötande. För det första kunde man inte jaga rådjur med en Beagle, hennes stamlinje var inte bra eftersom den inte är från Gävle-dala beagleklubb. Det skulle nog bli svårt att få någon som ville vara domare till en rådjursjagande beagle.
Jag blir så elak när folk inte kan vara neutral i sin proffesion. Han skall vara öppen och hjälpa mig som inte vet hur jag skall gå till väga inte gräva ner mig i ett hål och stampa på jorden innan han går.
Jag ringde upp ordförande i klubben som beklagade hans respons på våra frågor men skyllde på att han haft en stroke - Hallå - då skall han väl inte sitta där han sitter. Kan han inte sköta sina åtaganden så skall han bort!
Lägger in bilder på min vackra bebis!





//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0