Kalmar by night!

Så var jag så på plats i Kalmar. Resan hit gick bra och ganska fort eftersom vi flög. Har aldrig flygit så kort som 55 minuter förrut, vi lyfte sen var det dags att landa. Skönt i och för sig men lite väl kort. Vi har gått en liten shoppingrunda men jag handlade inget.

Nu har vi precis kommit tillbaka från middag på Harrys och det blev faktiskt något glas vin fast det bara är tisdag :)
Imorgon är det sovmorgon, Frukost halv 9 och konferensregistrering kl 9:30. Skall bli spännande att se hur programmet är i år. Hoppas det är lite spännande föreläsningar.
Nu skall jag krypa ner under täcket och titta på lite tv innan jag skall sova.

Gonatt på er!

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0