38 år sedan!

                

1972 det här datumet föddes jag - Sarah Kristina Lindström - för så hette jag då.
Några år senare bytte jag efternamn till Palm för då gifte sig min mamma och pappa.
En himla massa år senare bytte jag efternamn igen, den gången bytte jag till Andersson och så heter jag än.
Idag har jag haft besök hela dagen, jag har ätit tårta och fått fina presenter.

Jag har varit in till Gävle en sväng helt i onödan vilket gjorde mig riktigt förbannad faktiskt.

Imorgon skall jag studentjobba. Anna skall åka med mig till Gävle för hon skall på utbildning. Trevligt med lite sällis för en gångs skull.
Tack alla som grattat mig idag och tack älsklingar för mina fina presenter.

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0