Härligt väder!

Ja idag är det skönt ute. Solen skiner och det är lite småkallt men ändå plusgrader. Altandörren står öppen och Esther ligger på altan. Idag skall jag tvätta en massa eftersom hela tvättstugan är full med tvätt. Jag skall jobba inatt, och på lördag natt och sedan måndag och tisdag natt så nu blir det en hel del jobba av.
Jag har varit till Johanna och Johan och fått lite morgonkaffe idag. Tack för det.
Daniel skulle till tandläkaren idag så han gick upp med barnen så jag fick sova, det var så skönt.

Var in i valbo en sväng igår medan jag väntade på Anna. Åkte på Mio istället för Ikea. Men så mycket fint och vad inspiration jag fick. Nu är jag nog snart klar med mina planer för rust ;)
Det kommer att bli så bra och helt så som jag vill ha det. Jag är så nöjd med mitt liv just nu. det känns meningsfullt vilket jag har fått för mig att det skall göra. Jag kan till och med vara stolt över mig själv vissa dagar och känna att jag gjort något bra.

Nu är det dags att skifta tvätt i maskinen så puss och hej!

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0