Lång dag!

Dagen har varit lång, utbildningsdag med jobbet. Mycket intressant men en del repetition också. På kvällen har jag varit på möte, gick rätt fort och det var ju skönt. Nu har jag precis klivit ur badet, det är så härligt att bada riktigt hett, ha lite levande ljus och hela tystnaden för sig själv. Ligga där och tänka på sånt som gör att man kan slappna av och bara vara!

Imorgon skall jag in till jobbet en stund bara på em sen på kvällen blir det gym träning. det har jag lite svårt att svälja, att jag skall gymma! det var 20 år sedab sist så jag får väl räkna med att vara dööö på torsdag.

Nu tv sen gonatt, underbara drömmar och kanske vakna med ett leende på läpparna imorgon.

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0