Nattsuddarhelg!

Ja den här helgen nattsuddar jag på 111A med Cillabacill .
Är rätt tacksam att det är med henne hela helgen, för det första är det tråkigt när det är olika varje natt, för det andra så är det kul med någon bra som man kan ha lite skoj med fast man jobbar. Man hinner ju inte göra så mycket skoj men inatt var en bra natt så då han jag ju se hur alla mina patienter såg ut före 24:00, jag visste vem jag jobbade med och vi har faktiskt hunnit fika.

Jag har sovit bra idag. Mamma var hit och hämtade Esther så jag kunde sova vidare. Daniel och barnen är på folkrace vilket innebär att jag är ensam hela dagen Dom hinner nog inte hem innan jag åker heller så jag får träffa dom imorgon istället.

Nu har jag precis ätit, det blev laxwok idag. Lika bra att passa på eftersom inte alla i min familj är så förtjust i lax. Nu skall hunden få en promenad sen skall jag duscha lite. Ha en bra lördagkväll så hörs vi!

//S  

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0