Så kom då tisdagen!

Barnen har gått, lika trötta idag som igår. Daniel jobbar och jag sitter i soffan vid morgon tv. Skulle ha jobbat natt inatt men fick hastigt och lustigt byta. Det händer alltid mycket när man har tonåringar har jag insett.

Igår wookade jag fläskfile till middag och så lite nudlar till och attans vad gott det blev. Enkelt och jättegott. Emili var i stallet igår och Linus drog till Calle och "hann" inte hem innan. Daniel och jag var ut och tog en gran som skall stå vid fågerstugan med ljus i. Det börjar dra ihop sig för julpyntning och byte av gardiner till JUL! Det är ju så mysigt med allt julpynt. Att gå och titta i allas fönster när ljusstakar och stjärnor lyser. Men va mysigt!

Som jag skrev igår så skulle jag säkert hitta något att fylla min dag med vilket jag också gjorde. Bla så städade jag mitt skafferi. Men tänk vad med skvättar som fanns där. Men nu är det urtorkat, diskade kärl och snyggt och ordning där.




Så här fint blev det efter städ!
Nu är det dags för lite frukost innan det blir en promenad med Esther.

//S


Kommentarer
Postat av: camilla

Sarah! Nu kommer du hem till mig och gör fint!!!

Puss

2010-10-21 @ 20:18:26
URL: http://jeanpilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0