Måndag!

Ja nu har jag kommit hem efter en dag på HIG. Skrev på lite papper idag så nu är det fixat och klart. Hade jag inte kunnat tro för 5 år sedan men roligt skall det bli!



Träffat en ny kull studenter också idag och jag blev bara mer övertygad att mitt val är riktigt! Skönt att känna att man väljer rätt. Roligt det där med studenter. Det ger så mycket nya bekantskaper, möten i olika livsskeden som gör att man får lite perspektiv.

Chattade med en ny bekantskap alldeles nyss - hon är hemma och är sjuk idag. Jätte gullig tjej. Hon har en bordsdekoration som jag skulle vilja ha på mitt bord - det var så fint när jag kom dit i lördags med levande ljus. Jag skall sno en bild från hennes blogg så ni får se. Det är väl ok Ann? Ja fast ioch för sig jag har ju redan tagit bilden :)

Nu skall hunden få en promenad sen blir det dags för middag. Puss på er!

//S




Kommentarer
Postat av: Kattan

Haha, helt ok! Kul!



Kram Ann

2011-04-06 @ 08:58:33
URL: http://trivs-i-brattfors.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0