Påsken 2011

Så är då snart påsken slut.
Det har varit en underbar helg. Jag har varit ledig och solen har visat sin bästa sida. Hela familjen har varit hemma och haft en riktigt mysig helg. Tomten har blivit krattad, landen urrensade så nu ser det så fint ut.
På långfredagen var vi hemma och åt en god middag, lite sill och snaps och efter det kycklingfile. Jättegott var det så kvällen avslutades med paltkoma i soffan, fantastiskt skönt.

På påskaftonen hade vi besök från världsmetropolen Brattfors eftersom dom skulle hämta sin bil som Daniel fixat. Trevligt med lite kaffesällskap, Anna, min älskling, tittade också förbi.
På kvällen blev det middag hos lillebror och Ella. Trevligt.

Nu har vi ganska nyligt kommit hem från Österfänebo efter en trevlig eftermiddag med grillat helt i min smak. Tänk så skönt att bli bjuden på mat två dagar, inte en av dessa dagar har jag behövat göra något :)

Nu blir det soffmys en stund innan det blir gonatt. Imorgon blir det till att jobba ett kvällspass, snälla Anna har bytt med mig så jag får vara ledig på onsdagkväll, Tack gulliga!

Fortsatt trevlig påsk mina älskade!

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0