God morgon!

Vaknade av väckarklockan imorse. Somnade halv 11 igår och har sovit som en stock hela natten. Riktigt skönt faktiskt. Det tar hårt att ha en utbildningsdag ;)

Nu på morgonen har jag skjutsat Emili till bussen i kungsfors. Det är så tokigt när det inte finns någon bra anslutning som funkar för hennes skoltider, men det kommer nog att ordna sig.

Linus har vuxit under sommaren, ja inte bara på längden utan på ansvarsfronten också. Det märks att det håller på att hända något och det är inte en dag för tidigt. Vi får se hur det kommer att vidareutvecklas under hösten men just nu ser det helt perfekt ut.

Idag skall husvagnen fixas, jösses hur den ser ut efter förra helgen i Årsunda. Så lite städning gör stor skillnad.
Imorgon åker vi ju till Kåtmyrabanan i ljusdal. Vilket jädra namn! Men banan passar Emili så det skall nog gå bra.

Skall ner till Ockelbo och handla idag så jag slipper det imorgon. Imorgon skall jag bara sova sen åka mot ljusdal så jag vill helst inte ha en massa att göra kvar då.
Men dagen börjar med att starta en maskin tvätt.

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0