Ja vad skall man säga?


Tänk vad en del människor kan göra andra illa. jag är inte särskillt förtjust i sådanna människor men ibland måste man uppföra sig och gilla läget. Men i hjärtat behöver jag inte gilla det.
När människor sedan gör illa mina barn då blir jag som en tiger. Jag ogillar starkt när någon gör illa något av mina barn. jag kan inte förstå att en del inte tänker före!! Men en vacker dag när åskan går och himlen lyses upp av blixten så kommer du att se att jag inte glömmer så lätt!
Men just nu så rinner det en tår från ögonvrån och jag kan bara stilla se på!



I övrigt har jag haft en bra dag, jobbat förmiddag med Annika vilket innebär att man får elda på lite under skorna för att hänga med. Samtidigt är det riktigt skönt att jobba med personal som gör det som skall göras.
Det var roligt att jobba en förmiddag, jag har nog saknat det lite samtidigt som jag tycker det är rätt skönt att jobba natt med.

Nu är det tv en stund och lite fika med nybakad hallonpaj. Blev så sugen så jag var tvungen att sno ihop en.
Så nu blir det kaffe och en bit paj, tv soffan innan sängen kallar på mig.
Kanske blir det lite framplock av kläder vi åker ju snart bort!

//S


Kommentarer
Postat av: Malin

När DINA barn gör någon annan illa då?



Men förstår dig. Usch.

2011-09-04 @ 11:36:18
Postat av: Sarah

Jo Malin jag mar lika illa av att mina barn gör illa andra, visst inte att det var skillnad. Barn som far illa är alltid jobbigt. Men för att kunna ta tag i att mina barn gör illa andra maste jag fa vetskap om det.

2011-09-10 @ 10:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0