Tisdag.

Jag har inte gjort något speciellt idag. Jag har inte riktigt haft någon ork.
Min tvättstuga håller på att svämma över och dammråttorna anfaller när jag går förbi men jag tror att det får vänta. Jag tror ju inte riktigt på att någon annan gör det bara för att jag låter bli ett par dagar.

Satt ute och tittade på Emili idag när hon målade calibran blå och rosa. Hon har ju bestämmt sig för att hon skall ha dom färgerna på sina bilar och det blev riktigt bra.



Lite dåligt foto men ni ser ju ungefär hur det skall se ut.
Linus har precis åkt till Calle och skall sova där inatt. Dom skall till Gävle imorgon och cykla.
Han har cyklat väldigt mycket den här sommaren. Han blir väldigt stor, han är längre än mig nu - det är väl bara att erkänna att det är så även om jag inte gillar sådana erkännanden :)



Nu är det dags för mig att gå och sova snart.
Puss på er!

//S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0