Idag är det en sån där dag.....

Hade tänkt åka in till jobbet idag men det är en sån där dålig dag idag.
Vaknade tidigt idag, inte kl 5 men halv 7.
Det är en sån dag när benen är för tunga att gå på, när hjärtat blöder hela tiden och det känns som om hela världen är emot mig.
Skillnaden på idag och för 4 veckor sedan är att idag kan jag hantera sådanna här dagar bättre.

Läste sötnötens blogg imorse och insåg att det inte bara är jag i hela världen som har dåliga dagar.
Men sötnöten - allt löser sig även om man ibland har rätt att känna sig som en idiot.
För att kunna komma igen på ett bra sätt måste man bryta ihop ibland. Ingen människa är gjord av betong så känslor kommer alltid att ställa til det..

Jag har lovat mig själv att sluta säga att det är ok när det inte är det, samtidigt måste jag kunna säga att det är ok och andra litar på mig..
Jag tror att mitt beslut kommer att innebära att jag blir ovän med en eller kanske två personer men det får jag ta.

Slut på surmulighet för idag!
Puss.



//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0