Söndag.

Imorse vaknade jag tidigt, det var dags för serietävling nr 3 för våra barn i Jädraås.
Kl 09:15 var jag på plats på JAIK-vallen. Jag var så himla trött, sov inte så mycket igår efter nattjobb och ingen sovmorgon idag. Fick dock ett mysigt morgonsms som gjorde dagen bättre - tack för att du förgyllt min dag.

Har suttit och läst nästan hela dagen, först ks handlinbgar sen en massa annat som jag var tvungen att läsa.
På kvällssidan var det dags för årsmöte i Jädraås AIK. Det var ganska många som kom. Motionssektionen där jag sitter som ordförande var naturligtvis välrepresenterad på mötet - Tack Tjejer!

Nu sitter jag vid tv:n med datorn och bara slöar. Har skickat några mail och gjort en del data saker som jag tänkt på ett tag, men nu är det gjort.

Skall bädda rent i sängarna innan jag skall gå och lägga mig ikväll, älskar att krypa ner i rena sängkläder, jag sover så gott då.
Imorgon är det ks hela dagen så då kommer jag nog att vara trött på kvällen.
Sköt om er allihopa!

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0