Ännu en Kollega!

Jag skrev om Lina igår, Lina på mitt jobb. Ville inte lägga in någon bild eftersom jag inte frågat först så jag gör det nu för hon tyckte det var ok.
Lina är solstrålen på avdelningen, hon är alltid glad, har ett fantastiskt leende och skrattar jämt. Lina har haft ett Liv som gått upp och ner som alla andra och jag har delat det med henne så här i efterhand. Det är jag jätteglad för. Jag tycker mycket om dig gumman och om jag någon gång kan göra något för dig så kom till mig. Ditt leende har hjälpt mig så många gånger som du egentligen inte vet men så är det.
Jag önskar dig en underbar kväll! Jag tog en vacker bild på dig och lägger in.

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0