En riktig skitdag!

Ja jag kan nog inte summera det bättre än så.
Jag är så trött i huvudet och idag har jag inte kunnat lämna jobbet kvar på sjukhuset när jag gick hem. Har tänkt på det hela dagen och undrat hur det gick. Men nu skall jag sluta tänka på det och göra något annat.

Har precis klivit upp ur badet, det var så skönt, jag kopplar av så bra när jag ligger i badet. Det ger mig egen tid i lugn. Mörker med levande ljus, badskum och en ansiktsmask. Det gör mig gott.

Nu blir det tv en stund sedan blir det god natt.

Puss på er där ute!

//S


Kommentarer
Postat av: Kattan

Tack för fina ord! och tack själv för en trevlig kväll!



Låter skönt med ett varmt bad efter en tuff dag, det gör du rätt i.



Kram Ann

2011-04-04 @ 20:35:46
URL: http://trivs-i-brattfors.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0