Frissan

Idag har jag äntligen varit till frissan, så skönt. Nu är alla mina gråa strån borta.
Det är så skönt att sitta där i två timmar och bara njuta av att någon tar hant om mig. lite massage när någon masserar hårbottnen, servering av kaffe och gå därifrån och faktiskt vara riktigt nöjd.

Efter frissan handlade jag lite kläder till mig, några par byxor och någon tunika. Det var faktiskt skönt att gå i valbo helt själv, titta på det jag vill och handla lite.
Innan jag åkte hem handlade jag lite mat också så vi har något att äta i helgen.
Jag längtar till på lördag, jag tror att den dagen kommer att bli en liten glädjedag i mitt liv. Allt det roliga kommer lite närmare på lördag.
Kan inte säga annat än att jag längtar och saknar!

Nu blir det tv och ett glas rött. Puss mina hjärtan!

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0