Häst, middag och bio!

Det är lördag och solen skiner. Vaknade imorse av att solen sken in genom fönstren. Det känns i luften att det börjar bli vår. Vi kryssade idag, Anna, Johanna och jag. Gick väl inget vidare men vi fick iaf prata lite skit.

Kl 12 idag åkte jag och Emili mot Järbo, Emili skulle provrida en häst - Agge.
Catrin är gravid och kan inte rida sin häst så hon behöver en medryttare så nu har Emili provridit honom. Vilken otroligt mysig häst, lugn och stabil. Det gick jättebra. Catrin är ju så härlig själv så det var ju inget problem när det var hennes häst. Emili var jättenöjd när hon kiom hem så nu har vi nog kunnat lösa hennes hästsaknad.

Ikväll skall vi på Klaras och äta sen vidare till Gävle för film - Hur många lingon finns det i världen.Tror ju att den är jättebra. Det är en familjekväll och det var länge sedan.
Imorgon är det slödag, tänkte ta en ordentlig sovmorgon, slöa hela dagen och sedan har jag ett möte på eftermiddagen.

Njut av solen mina vänner - nu går vi mot en underbar vår!

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0