Jobbar helg.

Det har hunnit bli fredag, vet inte riktigt var den här veckan har tagit vägen. Jobbade onsdag och torsdag, har haft möten varje kväll den här veckan och nu väntar en jobbar helg med tre nätter på kirurgen.
Vet inte om jag kan påstå att jag ser fram emot det men jag vet att det går bra bara jag kommer till jobbet.

Skulle ha jobbat med fru Brelin men nu har hon magsjuka. Jag tror halva personalstyrkan har haft eller har magsjuka. Inte kul. Det värsta är att jag varit på salen där magsjukan har härjat. Så vi får väl se men jag brukar klara mig mot just magsjuka.

På söndag skall jag på möte i Bollnäs gällande extrakongressen, då får vi se vad som kommer att krävas av mig. Jag får förhoppningsvis ett litet hum om hur helgen kommer att se ut.

Nu sitter jag och tittar på masterchef och tycker att det ser så roligt ut. Tittade på svenska mästerkockarna igår och blev lite förvånad, kan man inte när man söker till ett sånt program göra en vanlig rökomelett skall man nog inte söka. Till och med jag kan göra en riktigt bra räkomelett utan att det skulle se ut som en del från programmet. Lite bättre koll borde man ha.

Nu en stunds tv innan bilen rattas mot Gävle.

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0