Livet.

Livet är ett märkligt fenomen, det kan ta oväntade vändningar men det kan även bara "rulla på".
Mitt liv rullar nog inte bara på har jag kommit på. Det händer en massa saker hela tiden och för det mesta tycker jag att det känns bra.
Det är så många människor som påverkar hur mitt liv ter sig på både gott och ont. Ibland kan jag vara så besviken på människor och ibland så stolt.

I torsdags hörde jag en föreläsning med en kvinna, jag har hört henne förrut och blev lika förvånad då som nu. Hon är så duktig föreläsare. Hon har ett så udda jobb egentligen men ändå inte. Någon mer positiv är det väldigt sällan jag träffar.
Att kunna fängsla åhörare så bra, att få tid att gå så fort är en konst som inte många besitter men hon har den. Jag är lite mallig att jag faktiskt känner henne. Jag har skrivit om henne förrut i min blogg men måste nämna henne igen ifall någon missat henne.

http://tuvansarah.blogg.se/2009/june/mina-motpoler.html



Nu kallas strykhögen på mig så det är väl bara att plocka fram strykbrädan så jag blir klar någon gång.
Ha en underbar dag alla läsare, ni är många skall ni veta. Men jag vet ju inte vilka ni är.

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0